Vastgoedmarketing-Online-marketing

Online marketing

Strategisch werven van kwalitatieve leads

Vastgoedmarketing 50B zet vanuit de strategie en de identiteit heel gericht online-marketingtools in om kwalitatieve leads te werven. Het is afhankelijk van de strategie en het budget welke online-middelen we inzetten. Doordat we de doelgroep goed in kaart hebben gebracht kunnen we van tevoren aangeven wat het bereik is en een schatting van het aantal leads geven.

Dynamic pricing

Doordat de leads verzameld worden in een CRM (Customer Relationship Management System) kunnen we gegevens over specifieke woonwensen en prijs verzamelen. Wij weten precies naar wat voor soort huis of appartement een potentiele koper of huurder op zoek is en in welke prijsklasse. Door naar de voorkeur van een bouwnummer te vragen weten we ook hoeveel leads er voor een specifiek bouwnummer zijn. Zo kan samen met de ontwikkelaar en makelaar de definitieve prijs voor het specifieke bouwnummer bepaald worden. En altijd geldt: hoe meer leads voor een specifiek bouwnummer, hoe hoger de prijs!

Interactieve website met CRM / Google Ads / Bannercampagnes / Facebook en Instagram ads / Social media campagnes / E-mail marketing

Wil je weten hoe we voor jouw nieuwbouw online kwalitatieve leads kunnen verzamelen? Neem dan contact met ons op!

0-blauw
Vastgoedmarketing-vormpje-blauwe blok- Golf
Vastgoedmarketing-Vastgoedstrategie

Vastgoedstrategie

Op basis van de usp’s, merkwaarden, de propositie en doelgroep bepalen we de identiteit en strategie voor de nieuwbouw. We maken van jouw nieuwbouw een sterk merk.

• De merkwaarden
• De merkpropositie
• De USP’s
• De doelgroep
• Communicatieboodschap
• Verkoopstrategie

Vastgoedmarketing-Visuele-identiteit

Visuele Identiteit

De visuele identiteit wordt ontworpen vanuit de merkpropositie van jouw nieuwbouw. We realiseren een consistente merkbeleving voor de potentiële kopers en huurders.

• Naamgeving
• Logo & huisstijl
• Website design
• Design nieuwsbrieven
• Bouwdoeken
• Online content

Vastgoedmarketing-Online-marketing

Online Marketing

De kwalitatieve leads worden voornamelijk online genereert.
Met behulp van ons CRM weten wij hoeveel kopers er per bouwnummer zijn en hoeveel zij willen betalen.

• Interactieve website
met CRM
• Google Ads
• Bannercampagnes
• Facebook en Instagram ads
• Social media campagnes
• E-mail marketing

Vastgoedmarketing-Artist Impressions

Artist Impressions

Met verleidelijke 3D visualisaties van het exterieur en interieur brengen wij jouw nieuwbouw tot leven. De impressies sluiten feilloos aan bij de visuele identiteit.

• 3D exterieurimpressies
• 3D intererieurimpressies
• Sfeervolle plattegronden
• 3D animaties
• 2D plattegronden
• Video content

Vastgoedmarketing-vormpje-blauwe blok- Golf
0-blauw

Lopende Projecten

Vastgoedmarketing-Godfried-Dhondt

Godfried Dhondt

Vastgoedmarketing 50B
Keizersgracht 127
1015 CJ Amsterdam
020 – 488 95 88
godfried@50b.nl

Vastgoedmarketing-Dustin-Douma

Dustin Douma

Vastgoedmarketing 50B
Keizersgracht 127
1015 CJ Amsterdam
020 – 488 95 88
dustin@50b.nl

Jeroen Verduin

Vastgoedmarketing 50B
Keizersgracht 127
1015 CJ Amsterdam
020 – 488 95 88
jeroen@50b.nl

Adres

Vastgoedmarketing 50B
Keizersgracht 127
1015 CJ Amsterdam
020-4889588
info@50b.nl

Social

Deel onze pagina op je social kanalen:

0-Diap

We hebben deze site met zorg samengesteld. Desondanks kunt u geen rechten ontlenen aan de afbeeldingen, tekstuele inhoud en technische specificaties Wij aanvaarden dan ook geen aansprakelijkheid en wijzen eventuele schade bij voorbaat af, welke zou kunnen voortvloeien uit het gebruik, onnauwkeurigheid of onvolledigheid van de tekst, afbeeldingen en technische informatie.